H&M för män

Killar uttrycker ofta sitt misstycke över H&M's utbud för män.. Detta kan jag inte riktigt förstå. Visst att de inte har så mycket mer än basplagg.. Men i mitt tycke, bra basplagg.. Jag tycker alltid de manliga modellerna i H&M-katalogen är snyggt klädda och jag skulle mer än gärna se min pojkvän i H&M-kläder. Så nu jag har satt ihop fyra snygga (enligt mig) outfits för män från just H&M..


Outfit 1: Vita jeans, grå farfarströja, marinablå mönstrad kofta, randiga tygskor, rutig scarf och blå brillor..


Outfit 2: Jeansshorts, röd- och vitrandig farfarströja, jeanstygsliknande skjorta, vita tygskor, läderarmband och solbrillor...


Outfit 3: Blå chinos, rutig färgglad skjorta, vit farfarströja, vita tygskor, pilotbrillor...



Outfit 4: Beiga kakoshorts, randig farfarströja, beige cardigan med armbågslappar, armband och mönstrade brillor..



// Snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0