Längtar!

Jobbar min nästsista sommarjobbsvecka på ericsson nu.. Sen är det meningen att jag ska ha ett arbete inom Grafisk design. Men eftersom jag inte sökt så väldans många jobb och de jobb jag sökt inte gett några resultat, så blir jag kvar på Manpower ett tag till. Så länge jag har en inkomst så är jag nöjd. Men jag ska ta tag i jobbsökandet på allvar så fort vi flyttat till Göteborg i September.

Foto och redigering: Martha Gustafson (jag)


Ser fram emot den nya etappen av vårt (mitt och Kivves) liv nu.. Tjäna lite pengar, kunna inreda lägenheten, kunna äta lite godare mat och shoppa lite mer kläder. Kunna unna sig en resa eller två.. Ser fram emot att få påbörja framtiden med allt vad det innebär.. Få påbörja min så kallade karriär inom grafisk design. Jag längtar!


// För världen är du bara en enda människa men för en människa kan du vara hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0