Hurra hurra hurra...

...för mig idag! För jag fyller 25. Tänka sig!

På dagen idag har jag haft släktkalas... Massa gott fika blev det med morotskaka, bärpajer, bullar och småkakor. Snart blir det lite mys med familjen. Vi ska käka Porterstek (min favoritmat), med hasselbackspotatis och någon god sås. GOTT!!!

Sitter här i soffan och chillar lite med Matz gitarrspelande i bakgrunden.. Mysfaktorn är på hög nivå. Jag är mycket nöjd med dagen so far! Fått massa fina paket. Pengar och presentkort att spendera på Scandinavian Photo, smycken (halsband av Kivve, armband plus ring av Mamma och Matz och berlock till halsbandet av syskonen), champagneglas (Line - Kosta Boda, som jag samlar på) och blommor... Tack alla!


Fotot: Thomas Sabo's hemsida... Månadssten, vinge och äpple med pil...

// PORTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0