Önskningar

Den 29:e Januari blir jag 25 år.. Woho! Det är väl egentligen sista gången man firar sådär på riktigt (om man bortser från 30, 40, 50.. osv). Antagligen sista gången man får riktiga födelsedagspresenter med.. Så man borde nog önska sig något lite större, något lite mer märkvärdigt än presentkort på Gina eller sin favorit foundation. Men ändå kan jag inte komma på något annat än krimskrams.

Ooookej om jag får önska mig vad jag vill utan rim och reson så kan jag absolut komma på en hel radda med önskningar.. Så som att slippa ta studielån sista terminen, resor lite varstans, en hund, att skolan ger mig och mina vänner "Singapore-platsen" till hösten.. Hade varit rätt gött att slippa snåla, spara och vrida och vända på varenda liten krona i slutet av varje månad med (nej där ljög jag allt lite.. Är ju så hela månaden). Så om någon med oändligt mycket pengar och inflytande över utbytesplatserna på JTH skulle vilja ge mig ett par presenter på min 25års-dag så tackar jag absolut inte nej.

Jag tar och önskar mig lite sällskapsspel istället.. För skratt och skoj med vännerna/familjen är något jag absolut önskar mig mycket av :)

Rappakalja önskar jag mig med.. nästan mest.. Bara så ni vet ;)


// Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0