Blåa ränder

Idag har det varit riktigt fint väder. Tyvärr har jag befunnit mig inomhus större delen av dagen på grund av tentaplugg. Men jag och Kivve började i alla fall dagen med att sitta ute på "verandan" och äta frukost. Det var faktiskt riktigt varm och det var så skönt att känna solens strålar mot huden...

Med en sådan start på dagen var det svårt att inte tänka på vår och ljusare tider. Har till och med klätt mig utefter vårtemat ikväll. Det blev en marinblå- och vitrandig klänning, min Tommy Hilfiger-klocka (den är inte alls fejk, nej då..), glesstickad kofta och kornblått halsband. Allt känns lite seglaraktigt och med sådana klädder är det lätt att låtsas att det är varm ute trots allt klockan är sent...



Nu kommer tjejerna snart... Jag mest bara väntar och försöker plugga lite till. Men eftersom Sam och Kivve spelar Fifa är det svårt att koncentrera sig. Men vad gör det.. Det finns en dag imorgon också.. Då kan jag lära mig allt jag inte reda kan...

// Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0