Epic Mickey

Jag fast.. spelar wii hela tiden. Så fort jag kommer hem från skolan tills jag går och lägger mig (okej, jag lagar ju mat, diskar och städar också). Har kört fast för tillfället dock så passar på att blogga lite istället. Kan rekomendera spelet dock.. Lite segt och förvirrande i början, men efter ett tag förstår man strukturen och då är man fast.



Imorgon bär det som sagt var av till Vara så ska väl ta och packa lite inför det nu. Sen fr vi se vad jag hittar på mer ikväll. Ska ta en paus från mickey i alla fall.. Kanske går jag och köper lite lösgodis och kollar på en film. Sprara all min energi till Vara imorgon så blir väl ganska lugnt ikväll.. Skönt med sådana kvällar med. Change of plans.. Går till Pipes med ett gäng och dricker en öl eller två istället. Trevligt!

// En vecka kvar till CSN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0