Tjejkväll med lyx

Kan egentligen sova en halvtimma till. Men nu sitter jag i vilket fall här i min säng med en kopp kaffe och det är ganska trevligt det med måste jag säga. Vid tio är det dags för skolan och tentaplugg, så lika bra jag njuter ordentligt nu. Det kommer visselrigen mer av den varan idag. I eftermiddag/kväll ska det bli riktig tjejkväll med en massa njutning..

Efter lunch bär det nämligen av hem till Martina där vi ska floata (de har fyra floatingtuber.. eller vad man kallar det). Bra för både stress, huvudverk, nack- och muskelbesvär.. Hoppas min klaustrofobi (inte allvarlig sådan) klarar av det bara. Efter floatingen blir det kanske mer plugg. Sedan fixa sig för partaj. På schemat står också musslor och vitt vin.. Lyx i överflöd alltså.



// Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0