Two pics for you all

Tog dessa två med Photo booth på datorn tidigare idag.. Väldigt dålig kvalitet, jag vet.. Ska ta bättre bilder snart, jag lovar.. På hela lägenheten. Men ni får nöja er med dessa två tills vidare. Detta är i allafall mitt och Kivves vardagsrum.. Stort och luftigt. I ena änden av rummet har vi placerat soffa, hyllor och tv och i den andra änden har vi byrå, garderob och skrivbord. Man går in til både sovhörnan och köket bredvid växten på ena bilden och till höger om byrån på den andra bilden.. där är alltså en dörröppning. Toaletten finner man till vänster om byårn i bild nr 2. Och hallen och ytterdörren är in bakom väggen vid skrivborder.. Fler bilder kommer som sagt var inom kort.



Mitt kaffe och min macka med brunost står på bordet... För jag gillar brunost :)


// Lite vin tack

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oh vad mysigt ni har fått det, jag längtar redan tills jag ska hälsa på i januari :) Hoppas jag bjuds på en macka med brunost med, fast jag vill ha te till min ;)

2011-09-14 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0