Another purple flower


Fotot och redigering: Martha Gustafson (jag)


Idag bär det av till Stenungsund och imorgon vidare till Norge för 80-årskalas. Kommer bli mycket buss- och bilåkande i helgen, men vad gör man inte för att få gå på kalas :) Men nu först ska jag bege mig till skolan och försöka skriva lite rapport i ca 2 timmar. Det är gasen i botten med exjobbet nu. Inte långt kvar till inlämning..

För er som inte redan hittat dit, så finns mitt och Laholms exjobb på www.alltomfotografering.se... Det är en fotoguide (den är inte klar än såklart). Så gå in och läs.. Tyck gärna till också.. Vi vill ju att den ska bli så bra som möjligt.

// Hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0