Muffins

I helgen har jag och tjejerna varit i Köpenhamn.. Det var en trevlig vistelse. Vi strosa runt på ströget, festade och åt på restaurang. Mysigt, trevligt och roligt! Det enda negativa var att någon idiot hade hoppat sönder biltaket på den fina vita Mustangen vi körde. Så vi fick allt sjunka ihop lite i sätet när vi åkte hem...

Denna vecka har bara bestått av exjobb och projektarbete. Fick reda på att jag och tjejerna kom in i Singapore i tisdags med. Roligt eftersom det var vårt förstaval och det enbart fanns tre platser dit. Jag har inte bestämt mig för om ifall jag ska åka än dock.. Vet inte ifall det lockar mig lika mycket längre. Finn mycket annat som börjat kännas mer lockande.. Vi får se vad som sker. I vilket fall är jag säker på att det kommer bli bra vad jag än väljer...

Har en plåt blåbärs- och hallonmuffins i ugnen. Gott luktar det. Tror bestämt de är klara nu så ska gå och titta till dem. Ska dela med mig av en god rätt i form av ett recept i nästa inlägg.. Vi åt nämligen en så god middag här nyss. Och om muffinsarna blir goda kommer kanske även det receptet ut här på bloggen med inom kort. Mat är roligt så förvänta er mycket sådant framöver :)

// Mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0