Energi

Nu är julsakerna uppe på vinden igen både i Jönköping och Borås.. Passade även på att bära upp lite andra saker som bara tog onödig plats. Fick nästan lite vårkänslor då jag greja trots att jag inte gjorda några stora förändringar.. En känsla av nya och bättre tider. Jag fick energi och en längtan till den påbörjade terminen. Ork att ta tag i allt som komma skall.. Skönt!

Här på söderkulla har vi nu på kvällen burit ner allt från vinden till tv-rummet på övervåningen. Det skall rensas, slängas, säljas, sparas, packas om och sorteras... Ni skulle bara veta hur det ser ut i tv-rummet nu... Vi har så enormt mycket saker.. FÖR MYCKET saker.. Så detta var behövligt.. men samtidigt väldigt ambitiöst av oss.

Foto och redigering: Jag

// Ljusare tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0