Pusselbit

Sitter på bussen påväg hem från Borås.. På min vänstra handled sitter min nya tatuering.. En pusselbit som planerat. Jag är nöj, mycket nöjd.. Lagom stor och fint skuggad. Nu är jag märkt för livet. Och ja det gjorde ont... Inte lika farligt som jag trodde dock.. Men vissa partier var inte att leka med alltså. Man vande sig snabbt vid smärtan dock.. Blir nog en till inom en snart framtid...

Mamma säger att jag nog kommer behöva amputera bort min arm så småningom.. Med tanke på hur allergisk jag är mot allt. Eller ja min hud är känslig mot det mesta. Men svullnaden har gått ner fint redan och jag ska absolut inte klia, så det här ska nog gå bra :)

Av någon anledning vill inte bluethooth:en fungera just nu så bild kommer senare ikväll...

// Back to business

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0